איפה אנחנו בפרסומות?

איזה ייצוגים מקבל הגיל השלישי בפרסומות?
אולי תופתעו לגלות שבשנים האחרונות הבינו המפרסמים שהפניה אל הגיל השלישי ככוח צרכני צריכה להיות מיוצגת על ידי בני הגיל השלישי עצמם. לפניכם כמה דוגמאות:

NIKE

אחת הפרסומות המקסימות והמוצלחות שנתקלנו בהן. במרכזה, מדונה בודר, נזירה קטולית, אמריקאית, בת 90, טריאטלוניסטית

חברת נייק, עם המסר החשוב שהחיים לא נפסקים בגיל מבוגר, אולי אפילו להפך. הקול שמלווה את הפרסומות מבטא את כל הדעות הקדומות שיש לחברה כיום על הגיל המבוגר אם לא לומר, המופלג וגיברת הסרטון מפריכה בזה אחר זה את כל הסטיגמות הללו.

צפייה מהנה: 

קוקה קולה

קוקה קולה בפרסומת משמחת עם המסר החד משמעי שאף פעם לא מאוחר לנסות משהו חדש…

GOOGLE

באירוע הSuperbowl האחרון, האירוע הספורטיבי הכי נצפה בארצות הברית, ארוע שבו מוצגות הפרסומות הכי מושקעות, בחרה חברת גוגל בפנייה ישירה לקהל היעד המבוגר שלה. אמנם, לא מדובר בפרסומת שמעצימה את האדם המבוגר או במסר של החיים רק מתחילים בגיל 60 או משהו כזה… אבל ברור לנו כצופים שהפרסומת הזו היא בעלת משמעות מהבחינה הזו שהיא מדברת על מוצר טכנולוגי עבור קהל שהוא בעצמו טכנולוגי. לעומת שנים קודמות בהן מוצרים טכנולוגים פנו לקהל צעיר. 

תודה רבה לרועי קורן מחברת Senior Market על שיתוף הידע

רוני ארז

מנהלת שיווק דיגיטלי ותכנים "והדרת הכוח השלישי" מה ברשת?

כתיבת תגובה